Erinevad võistlejad suudavad korralikust rehvist saadavat edu erinevalt kasutada. Rehvide kestvus ja pidamine sõltuvad peamiselt kahest asjast – sissesõidust ja säilitamisest
1. Sissesõit
Selleks, et ühest rehvist kätte saada maksimum, tuleks tema kasutamisel alustada sissesõitmise protseduurist. Rehvide korralik sissesõitmine tagab nende parima tulemuse ja kestvuse võistlustingimustes. Järgnevalt on ära toodud mõned selgitused uute rehvide sisssõitmise vajadusest ja protseduuri läbiviimisest.
Kui võistlusrehvid ei ole eelnevalt korralikult sissesõidetud, võib esile kerkida mitmesuguseid probleeme. Tuntuimaks probleemiks on nn. külm murenemine, mille puhul rehvi ülemised kummikihid hakkavad alumiste küljest lahti rebenema. Efekt on silmaga nähtav – tekib madala sagedusega ja kõrge amplituudiga laine rehvi pinnale. Eriti levinud on nimetatud probleem, kui uut rehvi kasutatakse vihmaga või niisketes ja mudastes oludes.
Cooper-Avon Tyres Limited soovitab alati oma uued rehvid korralikult sisse sõita.
2. Hooldamine ja säilitamine
Vähetähtsaks ei tohi pidada ka võistlusrehvide õiget hooldamist ja säilitamist.
Hooldamise juures tuleb silmas pidada, et
ratta korralik ja pidev tasakaalustamine tagab rehvi väiksema ja ühtlasema kulumise – pidevalt kontrollida vajaliku rõhu säilimist rehvis
kasutada ei tohi kanget ( velgede , mootorite jms pesuks ettenähtud ) keemiat
rehve tuleks pesta puhta leige veega, äärmisel juhul on lubatud autošampooni lahuse kasutamine
vältida kõikvõimalikke kummi “läikimalöömise” vahendeid
vältida kõikvõimalikke kummi pehmendajaid
Säilitamise juures tuleb silmas pidada, et :
rehve tuleks säilitada jahedas ( + 5 …+10 C ) , kuivas ja pimedas ruumis
rehvid säilitada kilesse pakituna ( et takistada kummi kokkupuutumist õhuga )
vältida maksimaalselt rehvide kokkupuutumist päikesega
rehve säilitada pestuna ja rõhu alt vabastatuna
rehve ladustada lapiti
Targemad on täheldanud, et uut rehvi kasutades on alati hoomata paremaid tulemusi, kuid maksimaalne efekt saavutatakse siis, kui konkreetsed rehvid on vastavuses Sinu autoga.